streda 12. januára 2005

Stop KDH

Chcel by som sa vratit na zakladnu skolu... Prihlasil by som sa na nabozenstvo a robil by som straaasne zle tym katechetom blaznivym pomylenym. Uplne by som sa v tom vyzival - chodil by som cely v ciernom, nosil pentagram, pisal po laviciach satan do toho a podobne...
Preco ma to nenapadlo skor???

Na taketo nieco myslim odkedy som si precital prispevok novodobi kriziaci
Keby sa take nieco stalo mojmu dietatu...no neviem musel by som sa velice ovladat a krotit...
Strasne
Stop Stop KDH - nechajte nas zit, preboha!

2 komentáre:

  1. Clovece, you're damn right! Nakopat ich do tych ich... ale nebudme vulgarny :-))

    Snad raz ludia precitnu a zistia ze nabozenstvo a politika nemaju nic spolocne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nebyt vulgarny mi robilo najvacsi problem pri napisani prispevku

    OdpovedaťOdstrániť