streda 26. januára 2005

Ospravedlnenie

ak som niekoho nalakal na V cine jedia psy 2, tak sorry.Velmi som sa na ten film tesil a vsetkym ho odporucal ale po vzhliadnuti by som ho uz asi neodporucil nikomu. Jednotka bola fakt skvela ale toto...nic moc.
Par krat som sa zasmial a akurat dostal chut znova si pozret prvy diel. Asi som moc narocny a cakal som viac alebo mi zazitok pokazil slovensky dabing. Ten fakt nenavidim a pripada mi uplne trapny. Radsej to mohli pustit v norstine :(
Aj tak by som ale dal 4 hviezdicky z 5 - ani sam neviem preco. Ani sa mi nechce rozmyslat, strasne ma sere ten dabing. Je to mozno divne ale jednoducho mi v tych dabovanych filmoch strasne chybaju nadavky. Predsa sa neda prelozit FUCK ako Do šľaka!

5 komentárov:

  1. No jo, ale ked je v dakom filme FUCK niekolkokrat v kazdej vete, mozno by nam tiez rychlo dosla fantazia...;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no to je pravda - preto su najlepsie titulky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sak prave preto nnikdy nepozeram filmy s dabingom..
    ani kreslene..ani v kine..nikdy nic

    OdpovedaťOdstrániť
  4. sak prave preto nnikdy nepozeram filmy s dabingom..
    ani kreslene..ani v kine..nikdy nic

    OdpovedaťOdstrániť