pondelok 24. januára 2005

Policajti sa vyznamenali

a v krcme zadrzali 9 deti :)Pobavila ma sprava ze : "...počas nočnej akcie ich našla polícia sedieť v jednom z pohostinských zariadení na Mánesovom námestí v bratislavskej Petržalke. Šesť chlapcov a tri dievčatá vo veku 11-14 rokov previezli na Obvodné oddelenie PZ Petržalka-sever, kde si ich rodičia vyzdvihli..."

Nepochopil som sice co tym vyriesili ale ok.
By som chcel vidiet tu srandu keby pani policajti prisli na nejaku vacsiu diskoteku a chytali tych niekolko desiatok opitych a sfetovanych deti...

No mne uz nastastie zakon chlastat dovoluje, ale musim sa priznat ze aj ja som zasiel "par krat" na pivo v ich veku a neviem si predstavit zeby tam na mna nabehli policajti a zobrali na stanicu, to by bol konec :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára