štvrtok 6. januára 2005

Snivajte s nami

Chcel by som byt inteligent...
Bolo by skvele keby ma ucenie bavilo. Keby som sa na ucenie tesil. Keby to bol moj konicek.
Namiesto krcmy by som siel radsej do kniznice. Internet by som pouzival vylucne na vzdelavacie ucely. V telke by som pozeral len discovery a spektrum. Tieto dva kanaly by mi uplne stacili. Vlastne obcas by som sa pozrel aj na ine, napriklad riskuj alebo milionara by som pozeral aby som sa zasmial na tych hlupakoch co nevedia take lahke otazky.
Na zachode by som mal vzdy minimalne dve knihy aby som nestracal cas a mohol sa neustale vzdelavat. Ucil by som sa stale. V autobuse, v aute, na bicykli. Keby som bol nuteny stravit chvilu bez ucenia, dostaval by som abstaky.
Nevedel by som si vybrat vysoku skolu tak by som siel na dve ci tri naraz a bez problemov by som to zvladal.

Bohuzial taky nie som a ani nebudem.
Uz po 10 minutach ucenia dostavam zavraty a chce sa mi spat. Dokazem si vymyslet hocijaku vyhovorku aby som sa vyhol uceniu.
Nahovaram si ze trpim nejakou zvlastnou chorobou pri ktorej moj mozog extremne rychlo zostarol a ja mam teraz mozog 80 rocneho dedka (alebo babky) a neviem si nic zapametat.
No a to este len koncim strednu...
Co budem robit na vyske?

15 komentárov:

  1. naucil sem se 300stran (VS skripta) formatu A4 za necelych 6h. 8x250mg piracetamu(pirobene)+ 2-4 energy drinky nebo jinyho svinstva, kde je pritomen taurin.

    mejla ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nacpal sem to jen do kratkodobe pameti na zkousku.zkouska za 2, pamatuju si z toho asi tak neco kolem 30%.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nad tym pirobene rozmyslam - najprv asi idem skusit ginko alebo lecitin a potom mozno aj ten piracetam. nemal si ziadne nasledky alebo vedlajsie ucinky? ked si ho dobral?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jo, dostanes to v lekarne bez predpisu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. byl to jenom experiment.udelal sem to parkrat, abych si overil ucinky.nema to zadne vedlejsi ucinky nebo alespon sem na sobe nezaznamenal ani jeden z uvedenych v popisu leku.piracetam se predepisuje lidem
    po mozkove mrtvici, dislektikum apod. pro zvyseni mentalni potence.nevim, presne jak to funguje, ale je to neco na bazi premeny nekterych cukru na kyslik a
    dalsi latky.kyslik pomaha mozku velice efektivne.predepisuje se to dlouhodobe, myslim, ze maximalne na rok a minimalne na mesic(opravdu nevim jiste).zneuzitelna davka je myslim nad 1600mg peroralne.zkus se kouknout na http://www.lekarna.cz, mel by tam snad byt popis produktu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no ja uz som si zistoval, je o tom pisane na www.smartdrugs.cz alebo este som nieco cital na tom hulicskom fore ceskom
    uvidim asi do toho pojdem

    OdpovedaťOdstrániť
  7. prosim ta nie si jediny ktorý ma tento problem z ucenim vobec sa mi do nicoho nechce len tuzim aj ja všetko vediet ale musis ty nieco preto urobit lenze teraz si n utený do vecí ktore ta nebavia tak sa musis jedine prekonat a zabojovat do maja a potom mas aku taku pauzu tak sa hecni a ukaz co je v tebe,mne napr dost pomaha taky hecing akoze sa do toho hecnut aj ked sa mi nechce sice pochvíli učenia som uz aj ja zlomeny ale musiš si niečo predstavit niaky ciel pre ktory to robiš napr.predstav si svoju mamu ako ciel ktorej na tebe zalezi a ze to robis pre nu aj ked sa ti nechce ale musiš tak pooooood a zabeeeer aj ked musiš potom si predstav tu volnu krasu volneho casu za internetom alebo v lese pozorovanim zvierat

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hlavne tento rok...odjakziva som bola ta lepsia ziacka..az tento rok..zlenivela, pohorsila...len jedno nepoxopim..preco az teraz?preco som sa celyx 11 rokov v skole drela a teraz to jendoduxo flakam???nejsom blbaa?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no nic v zlom - ale asi trosku si :)
    to si mala skor naopak
    ale tak drzim palce aby si to na vyske zas otocila a bola ta lepsia studentka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. no celkom ta chapem ze asi ako sa citis, ale ked som si citala ze aky by si cel byt tak mi to celkom pripomenulo mna, bo ked ma chyti nalada na ucenie tak sa ucim aj pocas soferovania.ale potom to zas pominie a vkuse by som sa valala vsade inde len nie v knihach.ale aj tak sa viem donutit do ucenia bo tam vzdy hladam daco zaujmave=ucim sa len to co ma bavi abo v com vidim zmysel.drzim palce

    OdpovedaťOdstrániť
  11. hehe ... kupil som si piracetam , dufam ze to bude fungovat

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Heh lol ked sa na toto tak s odstupom casu pozrem - maturitu som zvladol bez problemov aj bez smartdrugs ci piracetamu ci coho. Aj ked za par dni ma cakaju prve skusky na vysokej a tato tema je pre mna zas aktualna :)
    Ale myslim ze to pojde aj bez toho...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ok... tak je to na predpis, alebo nie??

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Piracetam som kupil normalne bez predpisu... Najdi si na nete su zoznamy lieciv aj info k nim.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. S tymi 300 stranami za 6h si robis

    OdpovedaťOdstrániť