streda 5. januára 2005

Nechcete autobus na pozadie?

Nie je to divne? Kto si preboha moze dat ako wallpaper stary 20 rocny ikarus??? Alebo trolejbus, elektricku... vyber je siroky az 180 kvalitnych fotografi najdete na

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef3932253021302c2c2137ea



Alebo papierove vystrihovacky? nechcete?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef392b2321362f28293234333936ea

Tieto a mnohe ine zaujimave veci (diskusne forum, ankety,...) tykajuce sa nasej hromadnej dopravy najdete na www.imhd.sk
No mne sa to zda divne az uchylne, fakt som sa na tej stranke pobavil.
Zas na druhej strane ocenujem ze sa snazia ale minule ma nasrali ze jazdny poriadok zo stranky sa nezhodoval s tym co bol na zastavke. Spoliehal som sa na to a prisiel som neskoro...a vlastne ma nasieraju kazdy den tie spinave stare rozklepane narvane kraksne, tupi vodici ktorym robi radost ked sa im podari zavret dvere pred nosom, ci pretekari ktori z oblubou rezu zakruty a hladaju po ceste hrboly a jamy, bastardi co hraju na konecnej karty a potom meskaju...
A za toto vsetko platime tazke prachy!
Nemam rad mhd!!!

9 komentárov:

  1. Ahoj .. taky nemam rada Mhd ale co ...a wallpapery jsou fajn jak jsem koukala, ale urcite je nepouziji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. po precitani tvojho komentara som sa isiel pozret na tie wallpapers (fajn, co je na nich fajn???) ze ci ich nahodou nezmenili... akoze totalne ma dostala rubrika : MHD v televízii a filme
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No a o tom to je ... vsechno vsude... zkratka internet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neviem co mas proti vodicom. Je pravda dost ich je fakt na hovno, lebo tu pracu robia preto lebo musia, ale su tam ty co tu pracu robia preto , ze ich bavi, medzi nich patrim aj ja. A ak chces pocut nazor na zatvaranie dveri pred nosom, . Nemozes sa na to ani kusocek stazovat, lebo ty ako cestujuci si povinny byt na zastavke vcas a nie v case odchodu. Ked je uz voz v zastavke a ty si spomenies, ze si chel ist tym spojom. Ja osobne ludi pockam, ale ked si kludne vykracuje tak nanho zvysoka jebem a zatvorim mu dvere rovno pred nosomo aby sa naucil, ze ak chce nieco stihnut tak nech sa aj on plasi, my musime stihat grafikon.ZAs na druhu stranu co sa autobusov tyka, je pravda je to otras a je mi s toho tiez na blitie.Ale neboj, coskoro sa ma nakupit cca asi 100 novych autobusov, mozno sa to zlepsi. Ale bude zavisiet i na vas cestujucich. Ci si dorezete sedadla, popisete voz ako sa len da doskriabete okna, to je vizitka cestujucih, potom sa netreba cudovat, ze sa vsetci sa vodici vyseru na interier a nechaju vam tam chliev, ktory ste si narobili.

    A co sa tyka stranky, ju uplne dobra, lebo ma informativny vyznam. Ak by to nebola tak dobra stranka, tak urcite nie je v top 30 slovenskych najnavstivoanejsich stranok.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to s tym zatvaranim je blbost oni to urcite nerobia aby stihli grafikon (aj tak nestihaju) ale preto ze z toho maju radost a asi ich to vzrusuje. na vlastne oci som videl ako este vodic pockaj kym babka dobehne a az potom ked bola blizko zatvoril dvere...
    samozrejme nevravim ze vsetci - stretol som uz aj slusnych vodicov
    a stranka - nevravim ze je zla, je vyborna len su na nej smiesne veci - a ako som napisal minule sa tie casy odchodov vobec nezhodovali z cestovnym poriadkom na zastavke (a zaroven autobus prisiel tak ze sa nezhodoval z ani jednym poriadkom) takze som prisiel neskoro
    interier - to mas bohuzial pravdu ze to zavisi len na nas cestujucich, ja by som im odsekol ruky ty co lepia zuvacky na sedacky alebo ich paraju nozom, pripadne zoskrabovanie cestovnych poriadkov na zastavke to ma vzdy potesi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vies, nemam rad ludi, ktori sa na svet pozeraju ciernobielo. LEN to, comu sa TY venujes je spravne a neuchylne, KAZDY vodic autobusu ti zavrie dvere pred nosom a tak dalej, vsak?... Pozri si statistiky iMHD na www.toplist.cz/cestovani a potom mi hovor, co je uchylne. Uchylne je kritizovat a neurobit nic lepsie (a podotykam zadarmo a vo svojom lepsom case)... Ak sa mylim a nieco lepsie si zadarmo spravil, rad si pozriem tvoje statistiky navsetvnosti...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A este na zaver: Preco sem nenapises, ze vo wallpaperoch je aj vela fotiek Bratislavy - historickej a sucasnej? Preco nenapises, ze su tam aj novsie vozidla, nielen 20-rocne Ikarusy? Lebo sa ti to ucelovo nehodi?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. "LEN to, comu sa TY venujes je spravne a neuchylne" - to si odkial zobral?

    "KAZDY vodic autobusu ti zavrie dvere pred nosom" - vies citat? precital si si co som napisal?

    kritizovat vobec neni uchylne ako si napisal

    to ze ma stranka vysoku navstevnost neznamena ze neni uchylna (ja som ale nenapisal ze imhd.sk je uchylna)

    "Preco sem nenapises, ze vo wallpaperoch je aj vela fotiek Bratislavy - historickej a sucasnej? Preco nenapises, ze su tam aj novsie vozidla, nielen 20-rocne Ikarusy? Lebo sa ti to ucelovo nehodi?" - ano presne tak...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vodici to robia preto, lebo ich to:
    1)bavi
    2)nezarabaju dost love
    ale kolko chcu zarabat, ked ludia s vysokou skolou nezarobia nic...
    ...ne vsetci samozrejeme....
    a www.imhd.sk je v pohode az na tie wallpapery :-)))

    OdpovedaťOdstrániť