utorok 4. januára 2005

Nechavate away message?

V icq, irc alebo hocikde inde kde sa to da... V irc nie ale na icq vzdy. Vzdy a za kazdych okolnosti. Aj ked idem vyniest smeti ci uvarit kavu nikdy nenecham zelenu kvetinku ze som online ked nie som pri pc a nemozem odpisat.
Nemam rad ked niekomu napisem a odpoved dostanem o 2 hodiny. Alebo odpise brat/sestra...alebo este lepsie, zatvoria icq v domneni ze ide o pop up okno alebo co. Tak sa dotycny ani nedozvie ze som nieco chcel. Je to taky problem prepnut sa do N/A ? Som asi jediny koho bavi sa neustale prepinat a zanechavat spravu o tom co robim a kde som. Dalo by sa povedat ze sa v tom priam vyzivam. Vyzivam sa aj v prezerani si away odkazov, niekedy sa dozviem zaujimave veci niekedy pobavim... Pozeram si ich pravidelne aj ked tomu cloveku nechcem pisat a mozno uz poriadne ani neviem kto to je.
Ako ste na tom vy...?

2 komentáre: