sobota 8. januára 2005

Preco pocuvam fun radio

a nie ziadne ine radio... Pretoze je jedinecne a najlepsie :)
Ked pocuvam ine radia tak mam bud pocit ze moderatori su zombie alebo sa snazia napodobnit moderatorov z fun radia.
Da sa pocuvat aj online, maju web kameru a aj archiv kde sa daju najst najvtipnejsie nahravky aj videa.
Fun radio teda pocuvam LEN kvoli skvelym moderatorom a skvelym zabavnym relaciam. Hudba co sa tam hra ma vobec nezaujima ale to asi nemozem vytknut lebo komercna hudba sa hra snad vo vsetkych radiach a televiziach...
Nevadi - na hudbu mam pocitac, radio pocuvam aby som sa bavil.

1 komentár:

  1. a len a len funko...v poslednej dobe sice pomenej..ale na funko nema nic ine..ekdysi som pocuvala okey...je to uplny shit..kamoska ma snazila zlanarit na express..nebola sanca:)som verna:)

    OdpovedaťOdstrániť