streda 19. januára 2005

Vecer S Pisni Karla Kryla Pro Cesky Narod

Trosku neskoro ale predsa som sa dostal k tomuto CD


Po prvom vypocuti som mal zmiesane pocity - nejak ma to nenadchlo.
Nic moc. Jednoducho Karel Kryl sa neda prekonat a vypocujem si asi radsej povodneho Kryla. Landovi ale o ziadne prekonavanie neslo cize ako pocta Krylovi je to skvele.

Teraz - ked mi to winamp hra odvcera uz 8 krat sa mi to paci coraz viac.
Moje oblubene pesnicky Andel a Bratricku zavirej vratka pocuvam stale dokola a pokym si nezozenem Kryla, ktoreho kazety mam stratene neviem kde, aj pocuvat budem.


1 komentár:

  1. Já smekám před Landou, s jeho hlasem, myslím, že si troufnul na dost těžké písničky a celkem to zvládl.. v nejhorším trochu doupravil a ten sbor tomu dává taky hodně a vyzpívá, co Landa nezvládne :O)
    Mě spíš šokovali pronášená slova... To je změna!! Za národ... ale nakonec proč ne :o)

    OdpovedaťOdstrániť