sobota 15. januára 2005

Slovensko hlada superstar

...alebo co si z nej nemozte nechat ujst! Mne sa na celej superstar najviac pacila hviezdna rota. Kvoli nej som zacal superstar sledovat a vzdy som sa skvele bavil. Toto su moji favoriti na ktorych sa myslim oplati pozriet.



Uz na zaciatku nas navnadili ukazkou z americkej superstar - chlapec presvedceny o tom ze vie spievat imituje madonnu - neuveritelna choreografia, urcite si pozrite.





23 rocna Barbie girl - Petra - nevedel som ci to mysli vazne alebo ako vtip ale ma super vyslovnost.





Tak toto je asi najhorsie zaspievany titanic...
Ale pekne to precitila :)





Jozo Jigga-Jigga Scooter - prva superstar, ma uz vydane CD ako prvy zo sutaziacich, vystupuje na roznych akciach - hviezda - oplati sa pozret.





Renatka, skvela choreografia a perfektne vystupovanie :) Presvedcena ze je stvorena pre zahranicny showbyznis - pozrite si aj
hodnotenie poroty,
interview,
a nakoniec Renatkine vyhlasenia v zakulisi po vystupeni
Pobavite sa :)





Toto zevraj nebol Jackson...
Podla mna bol - posudte sami.





Tak toto je podla mna najhorsia spevacka vobec :)
Ale mala dobre pohyby.





Tak tento borec tam nabehol v tricku Fuck it all a zahlasil ze zaspieva "taky mix"
Porotcov dojal k slzam, tohto pana si nemozte nechat ujst.
V rozhovore po sutazi vyhlasil ze mu neslo o postup ale svojim vystupenim si chcel zbalit babu :)





Vyzera ako zena, spieva ako zena, oblieka sa ako zena, pohybuje sa ako zena ale neni to zena - je to 16 rocny (!!!) Robert z bratislavy.
Pozrite si aj jeho Silvestrovske vystupenie na jednej bratislavskej diskoteke.




Taky chutnucky chlapec spieva pesnicku od O-zone.





Slovensky sting - podobne ako ceska Anicka nesuhlasil s kritikou poroty.
Jeho vyhlasenia v zakulisii ozaj stoja za to.
A tu jeho vystupenie na Silvestra.





Erik a jeho vlastna tvorba - skvele pohyby :)))
Na tomto chlapcovi som sa najviac bavil ked ho prichytili pred sutazou ako sa rozospievava na zachode. Na tom by nebolo nic zvlastne keby ten zachod nebol damsky...





Toto si taktiez nenechajte ujst - dvaja hrozne spievajuci bratia, super vyzdobena petrzalska pivnica, skvele :)
System of a down v ich podani naozaj nema chybu.





Moj absolutne najvacsi favorit - neviem, zas az tak zle nespieva ale ked som ho prvy krat videl dostal som do brucha take krce ako uz davno nie. Na druhy den pri reprize som spadol pod stol a aj teraz sa na nom vzdy pobavim.





Denzel a pump it up!
Toto sa len tak lahko nevidi...





Huh, co dodat, staci sa pozret na fotku.





Asi najhorsi spevak zo vsetkych...





Nakoniec sa este pozrite ako velmi sa daju roztiahnut usta.



UPDATE - na prianie Porcelain Doll



Ceska hymna v podani 24 rocneho Gabriela. Podla mna nespieva vobec zle akurat je prinajmensom divne vybrat si do Superstar cesku hymnu.


Snad som na nikoho nezabudol a dufam ze o rok budem mat opet svojich favoritov v dalsej superstar.

11 komentárov:

  1. Proč tam nemáš Gabriela s českou hymnou? Ty nás nemáš rád?:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děkuji, už věřím, že nás máš rád:))

    U Renatky jsi nás mohl upozornit, abychom stáhli zvuk. Nebo ještě líp - vypnuli ho:)

    Robert z Bratislavy je něco jako náš Filip. Bohužel už se jím asi nepokocháš, protože nemůžu najít oficiální stránku Superstar 2004, všechno zabrala 2005:)

    Stingovi ještě do naší Aničky chybí "rrr":))

    Gabriel měl rozhodně zpívat SLOVENSKOU hymnu. Ale zase co můžu chtít od někoho, komu vládne Mickey Mouse:)))



    OdpovedaťOdstrániť
  3. filipa som videl, mal som zostrih z vasej superstar - to je ten transvestit s cervenymi vlasmi? :)
    no a sting sice vie narozdiel od anicky povedat "r" ale zas anicka sa nevyhrazala ze pouzije judo na porotu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj,

    chcela by som sa opytat, ako mam vlozit obrazok do svojho prispevku...Pisala som tiez o Superstar, mam nahratu fotku Mirka Jarosa, ale neviem to tam umiestnit.
    Poradis mi?
    Mery

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jo, přesně ten:)) A pak ještě ta blondýna co rapovala: "Jsem kočka, jsem kus... Každej by mě rád svlík a prsa osahal":))

    Ještě jsem se chtěla zeptat, koho to máte v porotě? Hlavně ten předseda;) Se stydim, ale znám z nich jenom Haberu:(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mery : ved v tom menu klikni na vlozit obrazok - tam mozes vlozit nahraty alebo aj vzdialeny obrazok...
    alebo staci ak napises tu skratku makro, pozri si zoznam obrazkov a tam najdes pri kazdom obrazku jeho kod

    Porcelain Doll - tak ta blondina co zabehlo a skoro sa zadusila...fuuuj :)
    no a k porote, to sa nemusis hanbit to nie si jedina kto ich nepozna. predseda je laco lucenic - hudobnik, instrumentalista
    ta baba je lenka slana - z nejakeho hudobneho vydavatelstva, nikdy predtym som o nej nepocul
    a julo virsik je moderator z radia okey
    niektori tvrdia ze v porote chyba skutocny odbornik...ja myslim ze je to fajn

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ale vsak tak som to urobila...ale v prispevku sa mi objavil ten tag a nist...Kukni sa mi na to, please...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kukol som - ty si ale nedala to makro, vies co myslim? $$OBRxxx$$
    taku znacku co mas v zozname obrazkov pri kazdom obrazku
    napis mi na icq ked mas, to bude rychlejsie

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Huraaa, sa mi to podarilo...lebo na tej stranke otazky a odpovede bolo ze makra mozeme ignorovat...
    Kukni sa teraz!!!Aka som?

    OdpovedaťOdstrániť