sobota 29. januára 2005

Stupid hoax

ani neviem preco to robim :) eTOM ma vybral ako pokracovatela (preco mna???), tak tady to je :

1.What's the total size of music files on your computer?
Tak kedze sa mi prednedavnom pokazil uz druhy disk tak je to iba asi 227 MB.
Predtym som mal celkom peknu zbierku tusim 55 a na druhom 120 GB (no nieco boli aj filmy).

2. What is the last CD you bought?
Fuha to bolo ale minimalne pred 4 rokmi naposledy :)
Fakt si nepametam.

3. What is the last song you listened to before you read this post?
Bol to Eric Prydz - Call on me. A hralo to v radiu, ja takuto hudbu inak nepocuvam.
Tato je ale celkom fajn a navyse ten klip k nej... :)))

4. Name four songs that you listen to a lot or that mean a lot to you.
Fakt neviem, ale the best je pre mna Mike Oldfield - on je Boh. Takze dost pocuvam jeho albumy a pozeram na jeho uzasne koncerty. Ale inak toho pocuvam veeelmi vela a vselico.
V poslednom case kedze som bez tych diskov tak si pustam kazdy den minimalne raz pesnicky Andel, Bratricku zavirej vratka a Karavana mraku od Landy.

5. Which three people are you passing the baton on to and why?
Toto som si prelozil ako ze komu by som chcel odovzdat stafetu - nikomu. Sorry. Nebudem rozsirovat hoax ale ked to niekomu spravi radost tak pokracujte, budem rad ked sa o tom zmienite v komentaroch.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára