sobota 1. januára 2005

Nemozem zaspat

Videli ste film Fight Club? Hlavny hrdina Jack v nom trpi nespavostou na zaklade coho sa z neho stava troska... Obavam sa ze dopadnem podobne :) Oficialny text distributora : "Ked nemozte pol roka zaspat cely svet vam zacne pripadat ako nekonecny sen..." Ja nemozem zaspat odjakziva!
Uz v skolke ked ostatne deti spali ja som len lezal, jednoducho som nedokazal za tak kratku dobu zaspat.
U mna nehrozi ziadne "idem si na polhodinku lahnut" po dobrom obede alebo aby som bol neskor cerstvy. Ja zaspavam minimalne hodinu. Nepomaha ani mlieko pred spanim (z toho som akurat pekne pribral) ani 500 mg magneziove tabletky od doktorky...


Chcel by som byt ako ostatni ludia - ist si po obede zdriemnut, vecer sa tesit do postele a rano vstat cerstvy, zaspat pri televizore, v kresle alebo cez hodinu v skole...

3 komentáre:

  1. Posledni dobou mam ten samy problem a navic mam prehozeny biorytmus ... vstavam kolem jedne a spat chodimv sest rano ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak potom ti ostava len posledny a ta najlepsia varianta- pred spankom si daj červané vinko a dobre vela. Mozes aj celu flasu, ak ti bude xutit. Alebo sa dobre ozer. Potom budes spat jak dudok. Vela mojix kamosov trpi nespavostou, ale to vinko vzdy zabera. Tak bez do vecierky a ja drzim palce !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vdaka dnes to cervene skusim a potom napisem

    OdpovedaťOdstrániť