štvrtok 23. augusta 2007

Den svrty

10. augusta 2007 Konecne Krym. Simferopol. Rano vo vlaku na konecnej bol jeden chalan tak opity ze nim nedokazala konduktorka pohnut, mykala nim - oblievala vodou ale ziadna reakcia. Potom zavolala nejakeho vojaka alebo policajta ale uz som nevidel ako si s nim poradili. Sli sme zhanat listky nazad.

Mimochodom :
BA-Cierna nad Tisou 296 sk
Cierna nad Tisou – Chop 62 sk
Chop – Lvov – Odessa 70 hrivien
Odessa – Simferopol 25 hrivien
Cize za cca 835 korun z Bratislavy na Krym.

Listky spat sme nemohli zohnat, na vsetky trasy okolo 10-12 dni MIESTA NIET. Nakoniec sme zohnali do Odessy plackartnyj za 54 H s odchodom 19. augusta. Este pocas postavania v rade ked som na chvilu vysiel na vzduch za mnou doslo nieco tlste a skarede co som si vsimol ze uz dlho sliedilo a sledovalo nas. Bola to mlada baba, pytala sa ci nemozem zohnat listky a ze kam. Povedal som naco odvetila ze mi ich v pohode zozene, ze ona tam robi...ze pojde zozadu do pokladnice a prinese mi ich, staci ak jej dam prachy ze za tri hodiny sa tu stretneme :) LOL Podakoval som sa ale s ospravedlnenim som odmietol.

Sli sme k moru, najdlhsou trolejbusovou trasou na svete – Simferopol-Yalta za 6H...za vyse 80 kilometrov...co je sice fajn ale este prednedavnom to bolo zevraj cca 1,5H. Cesta to bola ale nadherna, meni sa pocasie, prostredie...nadherne hory, pohlady na more...Tato cesta sa ozaj oplati prejst. Do Yalty sme dosli celkom neskoro takze sme len kupili vodu, chlieb a sli hladat miesto na spanie. Namierili sme si to do hor a po hodnej chvilke nasli celkom ok miesto na bivakovanie aj zohriatie nejakej polievky v esuse. Sli sme skoro spat, ja som sa este dlho pozeral na hviezdy.


- Den treti - Obsah - Den piaty
- Galeria

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára