nedeľa 5. augusta 2007

Kvitne mi bazalka

Bazalka bola kupena s umyslom ze bude otrhavana, pridavana do jedal a jedena...nejako je mi ale luto odtrhnut co i len listocek :(

Najma ked si spomenem co vsetko som s nou prezil...z obchodu dosiel taky zvazok, zubozeny...z ktoreho prezili tri rastlinky...ktore ked ich otec zabudol poliat skapali...naco som ale ja prisiel s resuscitaciou v podobe silnej lampy a vydatneho zalievania. Kupodivu za par hodin boli ok, skoda ze som to neodfotil pred tym a po lebo to vyzeralo fakt ako maly zazrak.

Pre vacsi obrazok nan kliknite.

floweringbasil

7 komentárov:

  1. ja tiez nemozem existovat bez bazalky a nam vymrela a az teraz som si kupila novu a ja som tu moju picla do zahrady a dufam ze sa rozrastie aspon tak ako mata a medovka z ktorej mame pomaly burinu, lebo ja luuuubim bazalku na vsetkom asi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty si neokomentoval moj koment som urazena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. klaaaasnyyyy...mooooc, ja chcu takyyyy!!!! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. integra : lebo som bol dva tyzdne na ukrajine, dnes som sa vratil :)

    point : sak co ti brani kupit jednu? :) u vas sa tomu snad bude darit este lepsie...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je hlupa vyhovorka to hovoria vsetci

    OdpovedaťOdstrániť