štvrtok 23. augusta 2007

Den trinasty

19. augusta 2007 Vyspal som sa len nejaku 1,5 hodinku ale celkom fajn. Bolo dost chladno, mal som tricko, dlhe tricko a bundu. Rano spal zas sam Peto tak mu had Samo znova robil zle a nutil ma to fotografovat. Potom sme sli do mest, Samo sa citil zle a ja som sa citil hladny. Kupil som 100g masla s ikrami za 2H a zjedol s chlebom. Pekne ranajky pri diskoklube kde za oknom pobehovali mysi... Potom som kupil este starokrymske vino a kaviar pre rodicov...miska praveho velkeho cerveneho kaviaru stala tak do 6H a flasa vina 8H. Mali sme cas do 17:00 a nevedeli moc co s nim tak sme sli do parku k vode a driemali.

Na Peta zautocil pes, bal sa  Nejaki turisti si nas fotili, asi si mysleli ze sme bezdomovci a byvame tam.

Na stanicu sme prisli s predstihom, cestou som kupil este dve TOP DOBROTKY...tusim za 2 az 3,5H. Nanukovu zmrzlinu za 1,5H a este pivo pred odchodom za 2,5H flasa krymu.

V plackartnom vagone pohodicka, mal som miesto dalej od Sama a Peta ale pri skupinke dievcat asi sa vracajucich z tabora alebo odkial...jedna mala pekne nohy a riflove kratasy zarezane strasne hlboko. (Toto je na ukrajine dost popularne a nie len u mladsich osob zenskeho pohlavia.) Siel som za Samom a Petom, chvilu sme hrali karty. Potom sme sli spat – pred spanim sme este dali moje polievky s vodou so samovaru. Bola celkom nuda, povedali sme si ze buducu cestu uz takto nasucho nepojdeme. Vo vlaku bolo asi najhnusnejsie WC vobec, hnedocierny kus niecoho...nevedno ci dreva, plastu, kovu...totalny humus, ozaj nechutne.

- Den dvanasty - Obsah - Den strnasty
- Galeria

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára