nedeľa 6. marca 2005

4 filmy

ktore som posledne dni videl. Z toho 3 uplne skvele a iba jeden sa mi nepacil...pekna bilancia. Hrdina od genialneho rezisera Yimou Zhang - uplne uzasne dielo kazdemu odporucam. Ten reziser je maliar, umelec...nikdy som nevidel krajsie zabery ako v tomto filme - pripadne v jeho dalsom filme House of Flying Daggers
Tieto filmy fakt odporucam...aspon tie fotky z filmu si pozrite - musite uznat ze to su obrazy ktore sa daju zavesit na stenu :)


Team America: World Police

                                           

Babkovy film od tvorcov south parku. Super kritika, satira aj zabava. South park moc nemusim ale toto sa mi pacilo.


Saw : Hra o prezitie

                                           


Ani horory moc nemusim ale toto sa mi...no keby som napisal ze sa mi to pacilo bolo by to dost uchylne...odporucam si pozriet. Dobry film, super zvraty aj pribeh.


No a nakonice sklamanie Non Plus Ultras
Na ten film som sa velmi tesil. Taku volovinu som v ziadnom pripade necakal. Cely film som myslel ze pride nejaka pointa alebo nieco...nic! Ten film je totalne onicom. Fakt strasna hlupost. Keby som si mal vybrat ci si kuknem vsetky tri kamenaky po sebe alebo toto tak berem kamenaky! By ma fakt zaujimalo co tym filmom chcel autor povedat...

2 komentáre:

  1. Mne se teda non plus ultras hodne libil, pointa pravda nebyla nejak hluboka, ale jinak to bylo jako vystrizene z kazdodenniho zivota...

    OdpovedaťOdstrániť