utorok 1. marca 2005

Trable s diskom

mam konecne novy disk a mozno sme aj zistili pricinu padu predchadzajuceho diskuO starom disku som sa zmienil minule.
K novemu disku - 160 GB aaa co viac dodat :)
Strasne sa tesim. Dnes vecer ho este naformatujem ale odzajtra uz bude dostavat zabrat 24 hodin denne.

S diskom boli najprv trochu problemy - windovs 2000 nevedel uznat ze disk ma 160 GB a ukazoval iba nejakych 130. V biose vsetko v poriadku ale win to pochopit nechcel. Prave toto mohlo byt udajne aj pricinou padu prveho disku. Bol som v tom ze mam k dispozicii 160 GB a pchal som a pchal...ked sa prekrocila hranica tych dajme tomu 130 GB tak nastal konflikt a pokazil sa.

Dnes sa to nakoniec vyriesilo rozdelenim disku na viac particii. Avsak ani to najprv windovs nechcel spravit. Riesilo sa to ani moc neviem popisat ako. Skratka odbornik to nejako zlomil a prekonal. Potom ho uz windovs dokazal rozdelit na 120 a 40 GB.
Snad novy disk vydrzi dlhsie nez jeho predchodca...

5 komentárov:

  1. No, 160 GB uz je lepsi, ale casom som zjistil, ze aj keby som mal 4 TB...stale bysom mal problemy s miestom...never ending story...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som problemy s miestom nikdy nemal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. lední brtník2. marca 2005 o 15:42

    tvůj problém se jmenuje BigLba, něco si o tom vygoogli, třeba i u m$
    nejsem si totiž jistý, že pouhé rozdělení na menší oddíly definitivně pomohlo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lední brtník2. marca 2005 o 15:44

    nebo http://www.zive.sk/poradna - tam je rozšířené vyhledávání, zvol poradnu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pouhe rozdelenie disku nepomohlo ved to ani najprv neslo...ved som napisal ze sme to nejako oklamali a az ked ukazoval normalne 160 GB tak to slo rozdelit. Predtym nie...
    Ale vdaka

    OdpovedaťOdstrániť