štvrtok 24. marca 2005

Maturujeme po novom

sud dnes rozhodol tak ako som predpokladal... Keby totiz rozhodol ze nova maturita je proti ustavna (btw. JE) tak by tym uplne odpisal ministerstvo a aj pana farara Fronca. Takze rozhodnutie je take co asi vsetci realisti ocakavali. Vobec ma neprekvapilo. Co ma ale prekvapilo je vyrok pana Fronca ktory som dnes zacul v spravach.
Mysli si ze "studenti nebudu mat s novymi maturitami ziadny problem."
Doprdele keby sme s tym nemali ziadny problem tak asi neprotestujeme. Ale my s tym problem mame lebo su kurevsky tazke!!! A myslim ze s nimi mali problem aj studenti co ich testovali minuly rok. Staci sa pozriet :



Zvysok je tu v pdf celoslovenskych vysledkoch monitoru 2004. Dalsie dokumenty najdete tu. Ja myslim ze to problem JE ked napriklad na nasej skole bolo uspesnych z anglickeho jazyka okolo 30 %. Ale tak ked podla pana farara neni problem ze zmaturuje iba kazdy treti ziak tak je vsetko v poriadku.
Cely tento problem berem iba ako dalsi dokaz ze blaznivi krestania by sa nemali srat do politiky a KDH by sa malo rozpustit.
STOP STOP KDH NECHAJTE NAS ZIT PREBOHA!!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára