pondelok 28. marca 2005

Šindlerovej zoznam

vlastne Schindlerov...Tak tento zevraj skvely film ide zajtra na TV JOJ o 20 : 10
Uz som mal zopar moznosti videt ho ale nikdy som sa neodvazil na 197 minut. Snad zajtra naberem odvahu.
Film je na csfd.cz na 8. mieste a na imdb.com 7. mieste v rebricku najlepsich filmov.

2 komentáre:

  1. heh, ja sa ho zrovna v dohladnej dobe chystam zhliadnut na PC, uz je to peknych par rokov co som ho videl, ale sorry pozerat to prerusovane reklamami by mi prislo ako totalna urazka u takehoto filmu, na STV bych si to este pozrel...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ako urazku filmu a skazeny umelecky zazitok berem skor dabing. to mi fakt vadi neskutocne. reklamy su este v pohode, tie znesem a uz som zvyknuty na prestavku kazdych 30 minut

    OdpovedaťOdstrániť