piatok 25. marca 2005

The Grudge : Nenavist

niekedy sa jednoducho nastahujete do nespravneho domu...grudgeAni neviem naco som to pozeral - horory mi nic nevravia.
Ale minule som pozeral Saw ktory sa mi dost pacil takze som sa rozhodul kuknut aj toto. Tento film ma ale vobec nezaujal. Osud si specatil uz na zaciatku ked si ujo skocil efektnu hlavicku z balkona. Neviem co to malo byt ale u mna to sposobilo vybuch smiechu. Asi som uz zdegenerovany z tych tarantinoviek...
Ani vrazdiace deti ma nejako neuputali - stretavam podobne kazde rano v autobuse. (prisaham! odfotim ich a ukazem) Jednoducho ten film ma vobec nicim nezaujal ale na to som zvyknuty pretoze na horory skratka nie som.
Dobry horor musi byt podla mna originalny, so super pribehom co ma uplne vtiahne do deja. Tento taky podla mna nie je. Pozrite si radsej saw...

4 komentáre:

  1. ...nejsi na horory, tak to docela chápu. Mně se to moc líbilo, ale ještě víc se mi líbil japonský originál. SAW je dobré, ale je tam jeden (co jsem si všiml) kiks. A nevím proč chtějí dělat dvojku, IMHO už z toho moc vyždímat nejde...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kiks som si nevsimol - nehladam vo filmoch chyby. Aky?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...jak dostávali rány elektrickým proudem? Čím to spouštěl? V jedné ruce měl přeci diktafon a druhou měl podél těla - neříkej, že měl nějaký spouštěč puse:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. v jednej ruke mal diktafon a v druhej revolver ale to predsa nespustal on ale ten asistent...nie?

    OdpovedaťOdstrániť