pondelok 14. marca 2005

Navsteva u vojakov

Aj tento rok si ma pani vojaci zavolali. Minuly rok asi nepochopili ze som alergik a este aj studujem.Prichod na vojensku spravu bol uplne normalny, taky ako som cakal. Na vratnici ma poslali na druhe poschodie. Na druhom poschodi zas povedali ze mam ist o poschodie nizsie, do dveri oznacenych EVIDENCIA DOSTOJNIKOV a ODDELENIE VOJNOVYCH VETERANOV. Chapem, maskovanie musi byt...na oklamanie nepriatela. Potesil som sa ze tento rok je tam niekolkonasobne menej ludi. Tusim 10. Presne po hodine zavolali prveho. Zas snaha o oklamanie nepriatela - nezacnu o osmej ako mali! Radsej o hodinku neskor. Po asi hodine a pol som sa dostal na radu a dozvedel sa ze som zdravotne nesposobily. Dodali ze ked som s rozhodnutim nespokojny mozem sa do 15 dni odvolat. Hm ano, budem nad tym uvazovat... 

2 komentáre:

  1. najlepsie bolo mh ano budem nad tym uvazovat.inac tí co su v rakusku chalani a zmaturovali musi ist povinne na 6 mesiacov na vojnu a potom moze ist na vš

    OdpovedaťOdstrániť
  2. viem, kamos co sa tam prestahoval prave ide :) ale bude iba v kuchyni robit

    OdpovedaťOdstrániť