nedeľa 20. marca 2005

Autosalon Incheba 2005

dnes som ho navstivil a musim povedat zeby som si dokazal odtial vybrat.Teda keby som mal zvysnych par milionov ozaj by nebol problem.
Napriklad Ford z filmu 60 sekund.
Viac fotiek je v tejto galerii.
Autosalon sa mi pacil, myslim ze bol na celkom fajn urovni - aj ked sa mi zda ze je to nejak kazdy rok to iste. Ale tak uvedomujem si ze byvam v Bratislave a nie v nejakej Zeneve alebo Parizi...takze ok.
                  ford                      

4 komentáre:

  1. dnes som tam bolo pred obedom aj ja a som sklamany z tesnych priestorov a celkovo biednej urovne (nitriansky mi pride lepsi), ten mustang zaujal aj mna, som ho ukazoval aj kamoske

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak chcel by som videt toho koho by ten mustang nezaujal :)
    Kazdeho musel zaujat. To auto ma charizmu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no pekne od teba ze mi tam v texte spomenul ako doprovod.dobre ja si to zapamentám

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ze som podrobne neopisal tvoje vyse pol hodinove santenie v oddeleni rybarskych potrieb a skusanie kazdeho prutu, ciziem, vesticiek, vlascov atd. Posledny krat som s tebou bol :)))

    OdpovedaťOdstrániť