streda 2. marca 2005

Coffee And Cigarettes

po dlhej dobe som konecne videl dobry film.Dost som o nom pocul, cital recenzie a videl fotky. Dnes som si ho konecne pozrel. Uplne prijemny, pekny, oddychovy film.
Uz na zaciatku ma dobre naladila super pesnicka louie louie. Predtym som ju poznal len od Motorhead. Tu je asi povodna verzia alebo co. Jo a na konci dalsia verzia louie louie. Takze soundtrack urcite coskoro budem mat. K filmu...velmi sa mi pacil dobrak Roberto Benigni v krasnej rozbitej kaviarni v prvom pribehu.
Dalej super historka o elvisovi v druhej story.
Iggy Pop taktiez super :
"Říkej mi Jime.
Kámoši mi říkají Jime.
Nebo Jimmy, nebo Iggy...
Nebo Jiggy.
Říkej mi Iggy."
Nepacil sa mi jeden jediny pribeh. Ten o teslovom transformatore. Nemam rad ani sci-fi ani fyziku :)
Jo a ku koncu filmu v pribehu s GZA, RZA a Bill Murrayom - neviem si predstavit co spravi s clovekom kloktanie roztoku peroxidu vodika alebo cistic na truby - moze mi to niekto objasnit?

Filmu by som dal 4 a pol hviezdicky z 5. Pretoze mi tam skratka nieco chyba aby som povedal ze to bol uplne neuveritelne super film a nahovaral kazdeho koho stretnem aby si ho pozrel. Kazdemu by som tento film neodporucil. Pretoze si viem predstavit ako to niekto po 20 minutach vypne a povie ze len sedia, piju kavu a fajcia...ze je to nuda....mne sa to ale pacilo...velmi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára