štvrtok 3. marca 2005

Linky

na ktore som v poslednej dobe narazil a zaujali ma... www.funradio.sk
Stranka najlepsieho a mojho najoblubenejsieho radia. Poznal som ju uz davno ale teraz zmenila dizajn a su tam nove, velmi dobre fotky moderatorov, vylepsena web cam a zmenene internet radio. Celkove je ta stranka lepsia a krajsia. Aj ked sa mi zda taka trosku nedokoncena - skratka k dokonalosti tam nieco chyba. Ale tie fotky moderatorov su fakt dobre.

www.opensourcecms.com
Tu najdete zadarmo systemy na blogovanie, portaly a ine. Ja som odtial stiahol coppermine gallery a vytvoril si vlastnu super galeriu obrazkov asi troma kliknutiami. Vazne dost lahke na instalaciu aj na spravovanie, je tam celkom dost funkcii a hlavne je k dispozicii aj cestina ci slovencina. Naozaj velmi jednoduche. Odporucam!

www.prop.sk
Proti prudu - nezavisly internetovy spravodaj.
Toto som objavil len predchvilou a moc som to este necital ale z tych par clankov co som videl sa mi to zdalo celkom ok. Nie bullshity ako nam tlacia zo vsetkych inych medii ale pohlad aj z druhej strany.
Opakujem ze som cital len par clankov tak snad je to tak ako to na prvy pohlad vyzera. Keby sa este chcelo niekomu citat to co v telke vacsinou zamlcia tak navstevujem aj aljazeera.net

6 komentárov:

  1. sama mam funradio velmi rada, ale ta predchadzajuca verzia stranky mi vyhovovala ovela viac, hlavne ta velkost, neni to akesi malinke ??:( .. no co uz aspon ze to radio a kameram fotky su super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aha tam je nieco ako prepnut na fulscreen. tak nic som ticho, skoda tych rozmazanych ikoniek. menim naozr je to v poho.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kdysi jsem poslouchal jen fan radio. Kupodivu jsme ho bez problémů chytnul i v Brně. Ale ty stránky se mi moc nelíbí..navíc celý stránky ve flashi nejsou moc šťastný řešení. Ani fotky se mi zas tak super nezdají...
    Ale i tak si jdu naladit fun radio :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. co ma ale v poslednej dobe trosku sere ze je tam kazdy den viac a viac reklamy. Chapem ze musia z niecoho zit ale po kazdej druhej pesnicke to trocha prehanaju...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mna viacej stvu tie sproste reklamne vstupy. a reklamy je strasne vela, mali by to nejako obmedzit lebo uz ziadne komercne radio sa nebude dat pocuvat... ale aspon ze si neiekedy robia z toho srandu...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ale tak doprajme im ved za take vykony si zasluzia nejake peniazky...aspon na rozky a maslo aby mali

    OdpovedaťOdstrániť