utorok 29. marca 2005

Nie som indian

dnes som sa chcel zahrat na indiana a vyskusat jeden trik. Cital som o tom este kedysi davno tusim ze v knihe Winnetou. Indiani nepotrebovali budiky. Nie len preto ze asi ani ziadne nemali ale aj preto ze mali schopnost zobudit sa kedy chcu. Napriklad si vecer povedali ze o 7 : 00 sa ide skalpovat a rano sa naozaj zobudili o 7 : 00
Ja som si povedal ze o 10 : 00 sa budem ucit. Inac vstavam az neskor, tak naobed. To je potom zabite cele dopoludnie takze dnes som sa rozhodol dopoludnie vyuzit na ucenie.
Nevyslo to. Zobudil som sa sice skorsie ako obvykle ale na moj vkus az moc skoro, o 6 : 30
To je na to ze som siel spat asi o 2 : 30 naozaj skoro. Spal som teda dalej ale nie dlho - 8 : 00 som bol zas hore. Preklial som indianov a ich blbe zvyky a spal dalej. Na treti krat som sa ale naozaj zobudil o 10 : 08 takze kusok indiana mozno vo mne je. Celkovo to ale nemalo ziadny pozitivny efekt lebo som bol taky unaveny ze kym som sa dokazal naranajkovat a zacal chapat realitu bol uz skoro obed.
Hlboka myslienka na zaver : Serte na indianov a radsej sa vyspite.

4 komentáre:

  1. ten zaver..no indiani nechodili mozno tak neskoro spat....takze na indianov Neserte

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak teda : bud chodte skorsie spat alebo serte na indianov

    OdpovedaťOdstrániť
  3. alebo este : nechodte spat vobec :)..+alebo : chodte spat neskoro a neserte na indianov..

    OdpovedaťOdstrániť