štvrtok 31. marca 2005

Zhulene maciatka

konecne som videl cely klip od Fatboy slima - The Jokermacatko Telku moc nepozeram - mtv uz vobec nie, takze mi to trvalo dost dlho kym som ho videl cely a nie len koniec. Nasiel som ho na stranke tohto mojho sice nie moc oblubeneho interpreta lebo takuto hudbu moc nemusim ale...aspon stranka a klip stoja urcite za pozretie.
www.fatboyslim.net
Stranka je cela vo flashi co sice nemam rad a vacsinou mi to prekaza ale tato je celkom rychla a paci sa mi. Klip k pesnicke Joker je tiez fajn - najdete ho na stranke. Je tam aj jeho radio ktore mozte pocuvat po bezplatnej registracii. Su to vlastne dvojhodinove sety ktore su rozdelene na styri casti a mozte ich pocuvat priamo na stranke. A ako som prisiel na zhulene maciatka? No v klipe si jedno kupuje taky trosku vacsi pack a aj na tejto fotke z klipu si musite vsimnut tie oci...je jasna.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára