streda 16. marca 2005

Knoxville : Povod mojho nicku

Uz viackrat som dostal otazku co moj nick znamena - takze napisem tu svoj pribeh... Raz davno zil jeden chlapec. Velmi tuzil po internete lebo pocul ze je to super vec, ze sa tam da chatovat a stahovat odtial hudba, filmy a daju sa tam najst informacie o vsetkom. Ked mu konecne zapojili vytuzeny internet a on sa konecne zacal zoznamovat so surfovanim - narazil na problem. Vsade odneho pytali meno. V chatoch, forach, mailoch, icq,...
Chlapec si nebol isty ci ma davat len tak svoje meno hocikde na internet. A tak si vymyslel novu identitu. Bezal vtedy v telke serial Jackass alebo Show Johnnyho Knoxvilla. Tazko sa opisuje o co ide, lepsie je si to pozriet na vlastne oci. Zjednodusene povedane je to partia blaznov ktori robia sialene veci. Sialene, bolestive, nechutne ale smiesne. Vtedy sa mi to velmi pacilo takze ma nenapadlo nic lepsie a za svoje internetove meno a priezvisko som si zvolil meno Johnny Knoxville. Neskor som to par krat aj olutoval pretoze knoxville je aj jeden znamy hrac CS (counter strike - sietova hra). Mal som s tym trochu problem pretoze v roznych forach a na IRC chanoch ma obvinovali z kradnutia nicku. Nick mam ale podla herca a nie podla hraca nejakej hry o ktorej som vtedy ked som si vyberal nick ani poriadne nevedel.
Parkrat ma napadlo si nick zmenit ale vzdy som si to rozmyslel pretoze tento nick pouzivam naozaj vsade a bolo by s tym vela prace a nedorozumeni. Takze ostavam aj nadalej Knoxville alebo skratene Knox.
Pytali sa ma uz aj ci ma moj nick nieco spolocne s mestom Knoxville v USA. Vobec nic! To mesto je pre mna uplne nezname - akurat viem ze sa tam narodil moj najoblubenejsi reziser Quentin Tarantino.

To je asi vsetko. Keby som mohol vratit cas a vyberat si nick este raz tak si vymyslim nieco originalne, co nikto nema lenze vtedy som mal internet 10 minut a vsade som sa chcel rychlo registrovat a ved to poznate, mozno si este spominate ked ste sa prvykrat zoznamovali s internetom.
Ale zas ani knoxville neni zle...

6 komentárov:

  1. je to v pohode, mne to pripomina nazov nejakeho francuzskeho mesta :) ja mam osobne viacero nickov a stava sa mi, ze ak je moj NAJ nejako moc casty, ze sa mi pod nim ani nepodari niekam dodatocne zaregistrovat a vymyslat nove, to je jako si menit obcana :) paci sa mi ze tvoj nick ma normalne za sebou "prihodu"

    OdpovedaťOdstrániť
  2. by som nemohol mat...to je ako keby som mal viacero mien a vzdy sa predstavoval inak.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja to beriem tak ako keby som sa volala anna-maria-magdalena :) vacsinou moje nicky su z prezyvok ktore mi dali kamosi a mam viacero roznych kamosov a ako ma poznaju jedni tak ne za druhi.. no koplikovane, ale integra je napr len moj blogovaci nick... :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no komplikovane! Preto mam iba jeden nick a nezmenim si ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pocuj neni to zle ja som sina to zvykol väčšinou si prezývku nevyberaš ked si v kolektive ja som sa este nestretol s takym clovekom ktory by povedal prezyvku a povedal by ze volajte ma takto lebo mne sa to tak paci,väčšinou ti kamosi urcia nick,ak si sam je jasne ze si das nieco take co sa tebe paci.no ja som si bidaka nevymyslel vy ste ma tak zacali volat mozno preto lebo toot slovo som pouzival castejsie a preto sa vam zanechalo v usiach.ja osobne by som ti navroval si naozaj vymysleit nieeoc originalne a vlasten presne ako pises nieco take co nema nikto,lenze je tolko nickov a prezyvok ze aj ked si vymyslis tak zistis ze uz ju niekto ma preto je na teba aku prezyvku zvoliš.maj sa tvoj bidhak

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no mne ale nikto prezyvku nevymyslel...teda aspon ne taku co by sa mi pacila - kedysi davno ma volali peroxid :)

    OdpovedaťOdstrániť