štvrtok 17. marca 2005

Superstar : Stavkovanie a podivna spolupraca

Skoda ze nebola takato moznost v minulych kolach, to by som si este trufol ale teraz uz nie... TU mozte najst kurzovy listok. Ja si toto kolo uhadnut vypadavajuceho naozaj netrufam - mozno nabuduce.

K podivnej spolupraci - objavila sa sprava ze Peter Koncek by si rad zaspieval s Robom Kazikom :)
Tak na to sa vazne tesim haha to bude asi haluz roka. Myslim ze tymto sa Koncek u niektorych ludi uplne odpise ale zas na druhej strane moze potom vystartovat na turne po domovoch dochodcov.

4 komentáre:

  1. myslim ze povodne to bolo tak ze kazik chce spievat s koncekom, ale mozno koncek si uvedomil svoje kvality s takou vysoko superstar ako je ROBO KAZIK aj ja chcem take superfuzy 8)a myslim ze dochodcovia sa nadmerne budu tesit kombinaciu r&b a kazika LOL

    OdpovedaťOdstrániť
  2. alebo sa mozno aj kazik da na rap, zacne nosit siroke gate a bude tancovat hip hop

    OdpovedaťOdstrániť
  3. len taky moj maly tip,(neberte to prosim vazne, ja som videl len jednu cast superstar aj to nie celu)
    Je to ciste komercna zalezitost cize finalisti budu baba+chalan, punker nema sancu(hodi sa na iny typ hudby), ta krasotinka tiez nie (je moc pekna na slovensku spevacku:) ), cize ostavaju traja,ta Katka sa dokaze lepsie prezentovat ako ta druha baba. ostava mi Katka+Blondak... a moj tip, ja to len tak strelim, ze vyhra ten chalan..../sorry, ze nepoznam ani ich mena/, tak sa necham prekvapit alebo si snad mozem ist stavit do tej stavkovej kancelarie?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. podla mna budu vo finale blondak a krasotinka (tomas bezdeda a martina sindlerova) a nakoniec vyhra bezdeda. Aj ked martina spieva lepsie ale budu hlasovat dievcata takze vyhra chlap

    OdpovedaťOdstrániť